דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור את המתנה המושלמת ? 

מאת    [ 11/05/2010 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1694 פעמים ]

משימה קשה לרוב היא בחירת המתנה המושלמת. בגלל שרוב הסיכויים שלכל אחד מהחברים שלך יש טעם ייחודי משלו, כמו ציורים או ספרים, אתה בטח לא יודע בדיוק מה הם רוצים. ובטח הרבה מהחברים שלך כבר יש להם הכל, מה שהופך את המשימה לכמעט בלתי אפשרית. לעיתים, הסיבה או האירוע שאליו קונים את המתנה הוא זה שהופך את זה למשימה לא פשוטה בכלל. חבילות שי לימי נישואין הן מעניינות לרוב, כי יש להם נטייה להיות מעניינות, בעוד שתכשיטים לרוב לא יהיו כאלו מגוונים, ואולי יש משהו שאתה ובן זוגך שותפים אליו, משהו שאי אפשר למצוא במתנה רגילה אך כדאי מאוד לקחת בחשבון כשבוחרים מתנה.

אחד האירועים הפשוטים ביותר למצוא להם מתנה הוא יום הולדת. כמעט תמיד אתה מכיר את הבנאדם שליום הולדתו אתה הולך. מה שאומר שבטוח יש לך מושג מה הטעם שלו או שלה ומה כדאי לקנות להם. אם קרה מצב וגם ליומולדת אתה לא יודע מה להביא, יש דרך לצאת מזה. הרבה אנשים מעדיפים פשוט לתת כסף. ימי הולדת הם בדרך כלל לא צד ראוי מאוד, אך לפעמים הכסף מתאים לאירוע ויכול לעזור לחוגג להתמודד עם ההוצאות. יש שיפחדו מתגובתו של מקבל המתנה ברגע האמת, אך ימי הולדת הם מצב מעולה למקרים כאלו, כי מה שקורה לרוב זה שלא נותנים את המתנה אישית, אלא פותחים את כולם בסוף.

יש האומנם כמה דרכים שאפשר לקחת על מנת להפוך את הבחירה לקלה יותר. הטובה ביותר לדעתי היא הרישום, שמשומשת ע"י בני זוג רבים באירועים רלוונטים. בני הזוג יעבדו עם חנויות מסוימות לבחור פריטים שהם רוצים ואורחים מהחתונה יכולים לבדוק ברשימה ולראות את רשימת הפריטים שבני הזוג ביקשו. עוד קטע מגניב בשיטה הזו, היא שכשמישהו מחליט לקנות משהו מהרשימה, הפריט מוסר על מנת למנוע קנייה כפולה. לדוגמא אם הם ביקשו לוחות שנה ומישהו קנה, אז פריט זה יוסר מהרשימה. באינטרנט אפשר אפילו לבדוק אם לאדם שאתם צריכים לקנות יש wishlist של דבר שהוא רוצה. אתרים אלה יאפשרו לאנשים לקחת מתנות בלי להרוס את היבט הסוד.

חשוב מאוד לזכור, כשקונים מתנה למישהו... לא להילחץ!. יש אמרה מפורסמת שהולכת ככה: "העיקר הכוונה." ועבור אחוז גדול מהאוכלוסיה, דבר זה נכון לגמרי. (אלא אם כן אתם מחפשים מתנות ללקוחות, שמבחינה עסקית המשפט הזה לא חל) רק העובדה שאתה זוכר או היה לך אכפת מספיק כדי לקנות משהו שולח את המסר הנכון. ואם עדיין אתה לא בטוח בקשר למתנה, תמיד כדאי לשמור את הקבלה מהחנות. אם תשמור על הקבלה פשוט תיתן למקבל אופציה להחליף את המתנה שלך אם היא באמת כזאת נוראית. אירועים מיוחדים ומשפחתיים לא סובבים סביב  המתנות, אלא סביב המשפחה והאהובים שלך. וזאת אחת הסיבות שהרבה אנשים בוחרים לתרום את כל המתנות מהאירוע. אחרים יבקשו מכל אדם שהם מזמינים להביא כמות קטנה של כסף, כי תינתן צדקה מסוימת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב